Dün yaklaşık 40-50 dk nst de kaldım bebek hareketleri neredeyse hep aynı düzeydeydi toktum gene de çikolata muz vs yedim ama degismeddi 140 civarında hep doktor beğenmedi 2 gün sonra tekrar gidicem böyle bir sorun yaşayan var mı hareket azlığı 36+4 haftamız bu arada