Merhaba güzel anneler ikinci sezaryen olacak Allah nasip ederse doktorum Haziran’ın 20’sine gün vermişti 38 + 3 günlükken ama bugün dedi ki anestezi uzmanı ile görüşüp o zaman karar vericez kan falan aldılar benden acaba anestezi uzmanı neye göre gün veriyor bilgisi olan yazabilir mi?