5134 GirlandBoy_Mom Bende de oldu geçen hafta şimdi 33 haftalığım geçti doktor dedi çok ağrın kasılman olursa gel dedi
Melissayda @GirlandBoy_Mom sancın olsa düzenli olur aşkım bebişin hareketli oluncada sancı gibi oluyor çünkü dün benim çok hareketliydi her hareketi 60 70 vuruyordu mesela doktorum bir sorun görmedi ağrın çok mu senin hissediyor musun ?
GirlandBoy_Mom Melissayda kasılma hissediyorum canım doktoruma söyledim o da nst istedi ama bu sancıları saymadı önemsiz dedi
Mnamtl 6-7 dakikada bir gelen, orta şiddette (40-60) toplamda 3 kez düzenli kasılmalarınız olmuş diye yorumladım ben. Kasılmalar düzenli olduğu için doğumun başladığına işaret eder diye biliyorum ama doktor değilim siz yine bana güvenmeyin 😄
GirlandBoy_Mom Mnamtl doktorum bu kasılmaları saymadı önemsiz dedi ama karnım çok sertleşiyor ve hissediyorum