Tontis2025 Merhaba güzel anneler Bebekleriniz için doğumdan önce kaç kilo dendi ve doğduklarında kaç kilo çıktılar? 😍
beydossss Tontis2025 bana 3700 dendi 3 kilo 50 gr doğdu 😀 doğumhanede ebe tarttı 3.050 dedi neee diye bi bağırmışım 😀😀
Tontis2025 beydossss ayy gerçekten 650 gram fark.. işte bundan korkuyorum ultrason çok yanıltıyor. Ama maşallh 3 kiloyu görmesi çok güzel😍
Tontis2025 Neferut ben şuan 35+1im en son 34 de gittim 2400 dedi doktorum.. kilo almasını istiyorum sağlıkla ama çok duyuyorum böyle diyip daha az kiloda doğan bebiskoları
Neferut Tontis2025 Maşallah son zamanlarda hızlı kilo alıyorlar en az 3’ü görür inşallah. Çok fazla fark olmuyor bence
Tontis2025 Neferut inanın elimden geleni yapıyorum ama artık yemek yiyemiyorum.. hazmedemiyorum boğazımdan geçmiyor. Sanki 3 tabak yoğurtlu bulgur pilavı yemiş gibiyim🫠
Neferut Tontis2025 ayy bilmez miyim doğum yapalı 6 ay oldu ama hala midem ekşidiğinde o hissi hatırlıyorum son zamanlar gerçekten kötü geçiyor 🥲 kefir için bize kilo aldırıyordu hem midemi biraz rahatlatıyordu
Tontis2025 Neferut evettt son haftalar yerime sığamıyorum. Geceleri uykusuzluk cabası.. doğsa bebiskomda atlatsam su zamanları