Dünden beri bulantım halsizligim arttı sanki içtiğim prilamda biseye yaramiyor gibi günde bir tane içiyorum iki tanede içmiyorum chat gptye sordugumda 9 haftalık gebelikte beta-Hcg en yüksek seviyeye ulaşır bulantı tavan yapar diyor ama daha kötüsü olmayacak diyor.. açlıktan olebilirim ne yapicam 😑 ? Dün bebeğimin minik kol ve bacaklarınin hareketliligini gördüm dans ediyordu 😁 biraz psikolojik olarak iyi geldi👸🏻 ama nasıl geçecek bu zaman bilmiyorum 🥴