ant2602 ay kızz boşver ya bu zamanlarının kıymetini bil gözyaşlarını sil ve içini ferah tut bak benimde hala aşağıda hatta tam rahim ağzını kapatmış 23. Haftadayız çok şükür hiç bişey olmadı doktor bana sen kendini sezeryana hazırla demesine rağmen ve deli gibi normal doğum istememe rağmen takmıyorum, rabbim bizim için ne uygun gördüyse o olur, zırlasakta ağlasakta müdahale edebilceğimiz bişey değil ve senin haftan daha çok erken, yuksrı çıktığında ne kadar boşa üzülmüşüm diceksin 💓 he bu arada kurban bayramına 10 gün kala çok mübarek günler sadaka ver sadaka bin belayı def eder dualarını et allaha teslim ol 🌸 hepimiz için kolay güzel doğumlar olsun inşallah