Happymombusra Kızlar bugün 32 hafta olduk riskli bi gebelik geçiriyorum zaten ve bu sabah sol bacağım da bi ağrı oluştu normal mi bu hafta da böyle ağrısı olan oldu mu
Happymombusra Esma006 sorsan ilk gebeliğim de değil ama üstünden 5 yıl geçtiği için unutmuşum hangi hafta neler yaşanıyordu diye 😌
Beyzaylmaz Bende 32. haftadayım geceleri el parmaklarım dirseğime kadar uyuşuyo karıncalanıyo geçmiyo uyutmuyo yaşayan var mı