Phyloo siiz şuanda gebesiniz değil mi öyle anladım gebeyseniz eğer 1.5 yaşında da kızınız varmış 1.5 milyar alacaksaniz her ay doğum yaptıktan sonra. İlk çocuğun 2015 Mayıs ayindan sonra doğmasi gerekiyor sayılması için . 2025 de doğan çocuk kaçıncı çocuk ise ona göre yatıyor ancak 2025 öncesi dogmus olan çocukların 2015 Mayıs sonrası olması gerekli sayılması için şartlar böyle