Cansudemirel Kızlat vücudumun her yerini kontrol ettim sıcacık bi göbeğim buz gibi 12+3 ilk gebeliğim. Bu normal bişey mi 😂
mavipanterannesi Cansudemirel Benimde göbüşüm hep soğuk oluyor ben değilde eşim farketmişti hep mutfak tezgahına yaslanınca soğuk oluyo yaslanma diye kızıyodu ama şimdi sen diyince baktım farkettim gene soğuk😂😂😂
Kardii Normal canım benimde bazen ateş gibi bazen buz gibi 34+1 günlük hamileyim bende en başından beri öyle ☺