Gizemuy Merhaba arkadaşlar, elimde gonalf 450 ve ovitrelle çatlatma iğnesi var. Buzdolabında muhafaza ediyorum. Ankara Eryaman tarafındayım. İsteyen ihtiyaç duyan varsa verebilirim seve seve.
yesildeniz_ Gizemuy son kullanma tarihi ne? Haziranda tedaviye başlamayı düşünüyorum. İleri tarihliyse alabilirim
yesildeniz_ Tedaviye başlayacağım ve özellikle ovitrelle bulunmuyor piyasada. Yardımcı olursanız çok sevinirim
Gizemuy yesildeniz_ ben çok aradım bu yılın başında bu ilaçları, zorluğunu bilirim. Hayırlı haberleriniz olsun katkım olursa ne mutlu