Merhabalar 🩷15mayısta çatlatma iğnesi oldum 17 mayısta kontrole gittim çatladığı kesinleşti.17 Mayıs tan itibaren Duphaston kullandım varsa tutunmaya destek olsun diye doktorum önerdi. 27 mayıstaki idrar testim negatif çıktı.Sizce erken mi yapmışım? Fikirlerinizi yazarsanız sevinirim🌸