Benim de bundan geçen hafta üç gündür böyle bir başım ağrıyordu enseden geliyordu o sırada da sağlık ocağında izlemim vardı tansiyonum yüksek çıktı sonrasında takip ettiğinizi ben tansiyonu alete aldım evime takip etmeye başladım gerçekten tansiyonum yüksek 16:17 lerde kendi doktoruma söylediğimde de tansiyon ilacı yazdı ben de migren var ben normalde migrene yordum ama migren değilmiş Çektiğim