Melike_mlke Kızlar beş haftalık hamileyim bir hafta boyunca i kaşık ağrılarım oldu şişkinlik gaz problemim var bu devam ediyor ama kasık ağrım yok 2 gündür herşey yolundamı dır korkuyorum ilk gebeliğim agrımayınca kötü bir. Şey mi
eilf150 Melike_mlke yolundadaır canım merak etme ilk başlarda korku olıyor ınsanda her dakka ama kotu bişey dusunme daha cok uzun zamnın var
Leontiine Melike_mlke yok yok endişelenme her gün yeni bir gündeme hoş geldin 🤣 Şu anın tadını çıkart bir belirti yoksa 😆
Zeyson Melike_mlke bende 5 haftalığım cnm benimde adet günüm geldiğinde vardı ama şimdi geçti normal kanama falan olmadığı sürece sıkıntı yok
Elsanur Melike_mlke herkeste ve her gebelikte frklıymış onu anladım. İlk gebeliğimde bu kadar sancı çekmedim . Bu gebeliğimde 5 haftalık oldum 1 haftadır kasık sancısı bel ağrısı mide bulantısı şimdiden başladı çok kötüyüm. Ah canım oğlum hiç bilmemiştim ona hamileyken
Melike_mlke eilf150 yaaa canom ccok sağol yüreğimi ferahlatınız hepiniz ben ilk defa oldu için bilmiyorum birde 2 yıldır olmuyordu korkum fazla
Leontiine Melike_mlke bende aynısını yaşadım o yüzden seni çok iyi anlıyorum birkaç gün hiç belirtim yoktu sonra mide yanmam başladı , o geçti mide şişliği başladı hepsi geçti sonra bulantı başladı 😀😀😀 Bir günümüz bir günümüzü tutmuyor skdkdkd
Melike_mlke Elsanur bende ilk gebeliğim bilinçsizim hiç bir şey bilmiyorum korku oluyor benim 1 hafta kasık ağrım karında şişkinlik gaz ağrısı vardı şimdi devam ediyor ama 2 gündür kasıklarım agrımıyor bende bir ağrımıyor bir şey m i oldu diye korktum Rabbim hepimizin ze sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin
Elsanur Melike_mlke amin canım. Kendini yorduğunda ağrı tekrar başlar yürüdüğünde felan. Bunaralar dinleniyorsundur diye ağrı olmayabilir. Ben ilk hamileliğimde başka bebek yoktu yorulmuyordum ara ara geliyordu 3 aylığa kadar sürmüştü ama bunda 2 yaşında oğlum var sürekli ayakta olduğum için sancım hiç geçmiyor rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsn
Melike_mlke Elsanur amin amin amin canım canım ben sürekli yatıp dinleniyorum arada evin içinde yürüyorum hani hiçbir iş yapmıyorum belkide ondan yok sadece şişkinlik ve gaz var
Ikraa_22 Melike_mlke bende 5+2 günlük dün gittim doktora ve keseyı gördüm kasık ağrısı arada oluyor belirti ilk günlere göre azaldı ve düne kadar hiçbişey yoktu bende niye böyle diyordum normal demek ki kalp atişi iki hafta sonra dedi sen gittin mi doktora hiç
Melike_mlke Ikraa_22 gitim kalp atışına da iki hafta sonra gideceğim aynen hiç olmayan belirti olmayan insanlar da var normal yani
Ikraa_22 Melike_mlke kesınlıkle öyle bidaha beta istedi mi başka tahliller istemiş ama beta almamış keseyı gördüğü için galıba
Melike_mlke Melike_mlke Rabbim sağlıklı bir şekilde sana da duymayı bana da duymayı nasip etsin inşallah