Rav çok geçmiş olsun 🙏🏼 oğlumda ciğerlerindeki suyu boşaltamadığı için oksijen verdiler, enfeksiyon flan çıkmadığı için şuan bi tedavi görmüyor gözlem amaçlı yoğun bakımda 🙏🏼 Bilkent’te doğm yaptım 3 saate bi emzirmeye gidiyorum o imkanları çok güzel çok yardımcı oldular. İçim rahat görmeye gittiğim için