Fadime1803 Merhaba hanımlar Diyarbakır’da özel hastanede yeni doğan rutin kontrolleri başlıycagımız ilgili bilgi doktor önerilerinizi alabilirmiyim ?
Bir-anne21 Fadime1803 ben genesis de rıdvan beye gidiyorum 45 gün oldu doğum yapalı genessiste doğurdum rıdvan beyden memnunum yenidoğan doktoru zaten kendisi biz işimiz gereği siverekte yaşadığımız için sürekli irtibat halindeyiz