Kızlar merhaba bugün tam 17 haftalık oldum şu son 1-2 haftadır kollarım ellerim fazla uyuşuyor bu normal mi ve fazla şişkinlik var üzerimde. İlk gebeliğim henüz bebeğimi hissedemedim bu normal mi birde ne zaman hissetmeye başlarım tecrübeli annişler bilgi verebilir mi bana 🤗