Allahneverdiysee 3 gün önce erken gebelik yaptım çok silik çıktı , ertesi gün normal test yaptım bi tık daha koyuydu ama yüne silikti , bugün başka bir marka yaptım normal test yine hiçbir şey çıkmadı diğer silik olanlar yanıltıcı mıydı acaba ?
dmlyksl Allahneverdiysee verebiliyorsanız kan testi verin emin olursunuz genelde ilk haftalarda silik çıkıyor normal teste belki ondan çıkmamıştır
ggonca Merhaba 2 si silik birinde çıkmamış diyorsun muhtemelen belki sonuncusında sorun vardır yarın sabah ilk idrarınla bir daha bakmanı tavsiye ederim idrarın belki seyremiş çıkmamış da olabilir
Allahneverdiysee İlk yaptığım erken gebelik testi hemen silik çizgi çıktı bikaç dakika içinde kayboldu . Dün yaptığım test silik çıktı bi 20 dakika sonra kayboldu. Bugün yaptığım testi ilk kez yaptım onda bir şey çıkmadı ama bi damla su damlattım test kısmı biraz şişmişti onun üzerine test yaptın
Eslem2112 Allahneverdiysee cnm sende fpto varmo bide freely bende iki kere halancı pozitif çıkardı postlarıma bak
babyshark__ Allahneverdiysee bazı hastaneler 5 bazilarida 10un üstünü pozitif sayıyor canım ciktimi sonucun
Allahneverdiysee Eslem2112 postlarımda var ben telefondan sildim . İlki freely erken gebelik çok silikti hemen çıktı ama sonra kayboldu. Diğeri artımed normal gebelik o da hemen çıktı daha belirgindi yarım saat sonra falan kayboldu o da . En son yaptığım freely normal test onda bir şey çıkmadı . Aslında ben de gebelik olduğunu düşünmüyorum ama yine de emin olmak istiyorum rüyalarıma giriyor sürekli uyuyamıyorum
Allahneverdiysee babyshark__ yok canım haaala çıkmadı kafayı yiyeceğim artık sorun varmış aradım bugün
Eslem2112 Allahneverdiysee bence yoktur cnm tabi emin olmak lazım benim çok silikte değildi ama negatif
Allahneverdiysee Eslem2112 çok kişinin postunda gördüm zaten yalancı pozitif . Bir de üst üste yani bir değil iki değil . Topluca şikayet etmek lazım 😅