Kızlar merhaba 39+4 olduk akşamları bazen 1-2 saat sancı çekiyordum dün gece saat 22:00 gibi başladı sabaha kadar süren sancılarım oldu bu ağrılar her zamankinden farklı olmasını anlamadım , regl ağrısı gibi kasıklarım ağrıyor, belimde inanılmaz ağrılar var doğrulamıyorum resmen kalkıp tuvalete gideyim dedi iç çamaşırıma su gibi istemsizce kahverengi akıntı geldi gidene kadar gittiğimde ise devam etti sizce bu doğum belirtisi mi ? Hastaneye gitmeli miyim ?