minussset çok teşekkür ederiz bu benim 2. Doğumum ilki normaldi bunda 37+6 da kontrole gelmiştim bebeğin hiç sıyu kalmamış suni sancı ile nırmal doğum başlattılar ama bebişin kalp atışı yavaşladığı için acil sezeryana aldılar zordu biraz benim için ama çok şükür bebişde bende iyiyiz 🥰