AleynaGurer bence herkesin gebeliği çok farklı.
Burdaki benim şöyle zordu böyle zordu çok ağır geçti diyenler senin pskolpjini, iyi geçti diyenlere göre daha çok etkilicek. Çünkü negatif düşünce ve enerji herzaman daha kuvvetlidir.
Buyuzden kimsei örn alma.
Bana sorarsan herşeyinde oldugu gibi , normal, adı üstünde -normal- doğum, sezryna göre çok daha akıllıca. Dr un sezrynı önermediği ve suni sancı verip başlatcaz demesi bile harika bişe.
Suni sancı olmadan cocuk doğuramıyorum diyen insanlar tanıorm :)
Kasma akışına bırak ve hep şunu düşün, geçicek geçicek geçicek geçicek... ne geçmediki.. yarın bu ağrı yok yarın bebeğim var.. hep böyle düşün. Ve üstesinden geleceksindir :) ilk deilsin son da olmıcan ⛄️