G12s_18 Kızlar dün kontrolüm vardı doktor kanama alanı oluşmuş dedi 2 hafta sonra tekrar kontrole çağırdı bir şey olur mu başına gelen var mı 🙂↕️
bilgemomy G12s_18 kaç haftalıksın benimde 2 tane kanam alanı vardı progestan vermişti geçti geçiyor canım streste yapma dinlenmene özen göster geçer 🥰💖
Cotanakk G12s_18 benim de kanama alanım vardı iki kez kanamam oldu iğne kullandım kanama olmazsa korkma canım olursa da iğne çok etki ediyor bebeğin büyümüş Allahın izniyle bir şey olmaz inşallah
ilaymom G12s_18 benimde kese dışı kanama alanı vardı cok şiddetli karın ağrısı yaşadım aylarca yattım doktor sadece lavabo ve yemek yemek için kalkacaksın dedi çok şükür geçti. Sizde bol bol istirahat edin dinlenin inşallah geçecek 🌸
Pitircigin_annesi İlaç verdi mi ayaklarını yukarda tutup yat tuvalet harici kalkmayaya çalış canım hemencik geçer inşallah ♥️
incib97 Hiç korkma benim de vardı progestan verdi 10 15 gün sadece yattım hiç bir iş yapmadım kese ve bebek büyükdükçe o da geçiyor zaten
asil15 G12s_18 bol bol ayakları uzatıp dinlenmem lazim arti duş dahi 1 hafta almaman lazım canım bende daha yaşamıştım ilaç ve iğne kullanmam lazım
Sensey Benimde ilk haftalarda kanama alanı olmuştu Protestan verdi ve yattım sürekli sonra geçiyor şuan 22 haftalık oldu bir sıkıntı yok. Çok uzun süre ayakta kalmamaya ve kendini yormamaya dikkat et
bilgemomy Yayalin beni 2 hafta sonra kontrole çağırdı geçmişti 2 hafta icinde hemen geçiyor dinlenince kanama alanı büyük sorun yoksa