DenizMayKara inş Bebişin sana tutunmuştur mutlu haberler almışsındır Bnde olumsuz bi tüp bebek geçirdim o duyguyu psikolojik men biliyorum ama hiç umudunu yitirme ben sonradan hiç bi tedevi olmadan hamile kaldım hatta Suan ikinciye hamileyim tedavisiz rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın srninde