Ezgix Merhaba kızlar 32.haftamda çalışamaz raporu aldım muhasebeciye iletildi bu rapor 38.haftamdayım ama E devlette iş göremez raporum gözükmüyor yoksa muhasebeci iletmedi mi sgk ya 😡
Didemnil35 Ezgix hastaneye söyleyin rapor gözükmüyor diye muhasebeciler sadece sisteme düşen raporu onaylıyor sisteme onlar girmiyor yani yanlış kişiye kızıyorsunuz 🙈🤭
deniz_95 Ezgix daha doğum yapmadınız ki. Doğum yaptığınızda da bir rapor veriyorlar onu da işyerine bildiriyorsunuz o ekleniyor sisteme. Ucu açık raporu ekleyemez ki
Miniboy Ezgix senin raporların işkeniyor ve en son bitiminde size ücret yatar. 32 haftadan sonra doğum izni başladıysa en son işe dönerken toplu yatar. Erken yada geç işlenmesi muhasebesel sorun yaratmıyor