Nur8893 Cimcime30 Canım ben hiç kuruma çizgisi görmedim awox da hatta 2 gün önce yaptmıştım ertesi günde aynıydı ama hiç çizgi yoktu
Busranur_mnts Cimcime30 testlerine baktım net bişey yok ama 1 2 gün sonra tekrarla istersen varsa beta artmış olur geç yerleşmiş olabilir herkeste beta aynı anda salgılanmıyor
Mervebgnaydn Cimcime30 merhaba awox genelde hep en iyisi diyorlar ve kuruma çizgisi yapmaz deniliyor. Bede betam 84 iken yaptım awox ile hemen çıkmıştı
Mervebgnaydn Cimcime30 canım işteyim şu an resmi yok ama çok az silik şeklinde 5 dk içide belirdi benim. Adrtim 1 gün gecikmişti.
Alpker Ben hamile değilken yapmıştım , negatiften sonra kuruma çizgisi çıkmıştı.çok kalın bi çizgi gibi düşünün testin arkasından baktığında çizginin devamını net görebiliyordum. çizginin testin sonuna kadar gölgesi var gibiydi
Slmcnmyeniben Cimcime30 yapmıyor canım 3 tane yaptım üçü de bembeyaz duruyor hala atmadım da ne kuruma ne başka bişey
Hempol Cimcime30 bence yapıyor ya Bana kaç kez denk geldi bu da en son ki bat 3 ya da 4 değişik şeyler gösteriyor ama genel anlamda iyi bence