Tekinnn Hormonlarım temiz sadece ultrasonda pko var. Pazartesi günü aşılama tedavisine başlıyoruz. Tecrübesi olanlar anlatır mısınız? Lütfen 🙏
kelebek12345 Tekinnn bnde senn gibiyim aynı ultrasnda pco dediler herseyim temz asılama oldm ama tutmadı. İnsallah sennki tutar 🙏🏻
gizzzy Bende pkoyum 3 senelik evliyim ilk sene düşünmedik korunuyordum pko olduğumu bilmiyordum. 2. Senemizde korunmayı bıraktım 6 ay denedik olmadı. Sonra doktora gittim. Pko olduğumu öğrendim 2 kere klomen denedim büyümedi bile yumurtam. Sonra bıraktım tedaviyi 1 sene daha öyle sallandım iyi bir doktor aradım. Doktor buldum çok iyi benden ilk olarak rahim filmi istedi bunu yapmadan sana nasıl ilaç verirler dedi. Neyse çekildim filmi bir baktık sol tüp kapalı. Sonra bana merional 150 iğne verdi. 7 gün oldum iğneyi göbekten sonra 11 yumurtam oldu. Çatlatma yaptık. İlk ay olmadı adet oldum. Doktorum bir ay ara verelim bir ay daha iğne etkisi sürüyor dedi. Yine olmadı adet oldum gittim. Tekrar iğneler falan sonra 15 yumurtam oldu. Yine çatlatma iğnesi oldum. İkiz tuttu. Birini düşürdüm. Şimdi biriyle çok şükür yola devam. 13 haftalık olduk bile. Aşılama çok gereksiz demişti bana doktorum.
Tekinnn gizzzy bende gereksiz diye düşünüyordum ama ilaçla büyümüyor yumurtalarım iğne ile büyütelim dedi iğne olmuşkende aşılama ile spermi bıraksın içeriye diye düşündüm
elifatma1234 gizzzy 15 yumurta olması cok fazla deıl mı . Sonucta tüp bebek yaptırmıyorsunuz, bu kadar fazla yumurta büyütülmemeliydi. Sonucta 4üz, 5iz de olabilirdi
Hanife_ 10 ay boyunca tedavi oldum bilinen haplar iğneler çatlatma iğnesi fln olmadı ilk aşılamamı oldum tuttu şükür bnce aşılama denenmeli adetin 2. yada 3. günü gidiyorsunuz ben gonal f 450 kullandım başka iğnelerde var 11-12 gün boyunca kullanıyorsunuz dr yumurtanın gelişimine göre dozu ayarlıyor belli aralıklarla sizi çağırıyor her gün aynı saatte iğneyi yapmanız gerekiyor dakikası bile önemli ben 17-18-19 saatlerinin daha iyi olduğunu okumuştum her akşam 6 da yapmıştım yumurtanız büyüdüğünde çatlatma iğnesi yapıyorsunuz dr aşılama saatinizi söylüyor ve işlem bitiyor ondan sonra çok dikkat edilecek bişey yok hergün yatmanız gerekmiyor özel bişeyler yemeniz gerekmiyor gerisi dua nasip
Tekinnn Hanife_ pkolu oldugumuz için çok yumurta büyür mü acaba diye korkuyorum. Klomenle 16 da kaldı büyümedi iğne daha etkili diye buna başladı doktor
Hanife_ Tekinnn dr dozunu yumurtaya göre ayarlıyor yumurtanın direncine göre evet çok yumurta büyüyebilir ben aşılama olurken ohss de olmuştum ama bi zararı olmuyor korkmayın bn çok korkmuştum çok fazla yumurta büyürse aşılamam iptal olur diye ona görede tedavi veriyor dr
Tekinnn Hanife_ doktorum yumurtalarımın çok dirençli oldugugnu söylüyor genelde aşılama tutuyor bütün hastalarımda ama senden korkmuyor değilim dedi. sizin dediğiniz şeyden korkuyor fazla yumurta büyürse ohss olur dedi
Tekinnn kelebek12345 peki kaç yumurtan oldu. Fazla falan büyüdü mü zararı oldu mu sana. Ben gonal f 450 kullanıyorum. Günlük 75 ml kullanıyorum
Tekinnn kelebek12345 inşallah bende görmem. Bi başka doktora danıştım bu ilaç ağır ben olsam vermem dedi bi tedirgin oldum