seymaa2 Gozdeeb Gozdeeb yaaa🥺 sizinde mi bu şekilde çıkmıştı çizgi ya da belirti gecikme var mıydı? İnşaAllah bir dahaki aya sevinçli haber alırsınız 🫶🏻
Gozdeeb seymaa2 2 gun geciktim. Kan verdigimin aksamina geldi ama hala tam sokulmedi adetim. Bordo kahve arasi pedi dolu dolu batirmiyor. 3 gundur boyleyim
seymaa2 babyshark__ bugün test vermeye gideceğim küçük ilçede çalışıyorum burada veremiyorsun merkeze gideceğim inş 😊