Selmagkk korkma güven kendine 😊 ilk annelik biraz zor o kadar haklısın ki ben herşeyden korktum 9 ay nerdeyse evden cıkmadım zaten pandemiye denk geldi herşeyi aman cocukla simdi çok zor vs korkup erteledim o yüzden içinde kalmasın.şimdi Bana diyorlarki e işe ara verirsin zaten kış bebeği vs malum herkes yorum yapmayı sever bende asla diyorum 1 aylık olunca arabaya biner işimide yaparım gezerimde heryer benim artık sokakta büyüsün evde bitane büyüttük diyorum.Millet basıyor yurtdışına gidiyor hiç korkma sadece içinden geleni yap sen gerçekten ne istiyorsan onu yap ve kendine güven 😊