Evet kızlar şuan hâlâ hastanedeyim daha çıkmadım çok şükür bebeğimi sağlıkla kucağıma aldım inşallah sizlerde hepiniz sağlıkla alıcaksınız ☺️ Pazar akşamı duş sonrası havlum kan olmuş bunu ben görmedim daha sonra gece saat ikilerde bir kaşık ağrısıyla lavaboya uyandım yine çok sıkıştım kesin ondan derken kanamayı fark ettim eşime haber verdim yarında randevum var diye eşimle kararsız kaldık hastaneye gidip gitmemek konusunda sonra annemi aradım annem git diyince hemen çıktık artık evden
Muayene oldum herşey yolunda fakat oğlumun kalp atışları normalinden düşük ilerliyordu yatış önerildi yatışımı yaptım ve serüven başladı daha önce iki kaybım olduğu için doktorum eve gönderip riske atmayalım bence doğuma alalım deyince bende tabi zaten dünden meraklı olur dedim hemen😅 sabah 9 buçukta suni sancıyla doğumu başlattılar ama bir türlü açılmam olmadı tam 19 saat suni sancı aldım herkes için aynı olmaya bilir ama benim için çok zordu o sancılar çok kıvradırdı benimle beraber 6 gebe vardı hepsi doğurdu ben kaldım 😢 açılmam olmuyor doktorunda sezaryana almıyor bebek sağlıklı diye başhekimle falan görüştük en son beni sezeryana aldılar suni sancının acısından kurtulmak için sezaryanı seçmiştim ama oda çok kötü geçti malesef ameliyatta çok bağırdım canım acıdı birde bayılttılar kalktığımda o acının üstüne birde dikişlerin üstüne kum torbası koymuşlar çok felaket bişey 😅
Yani hanımlar benim için çok acılı geçti herkesin öyle geçmiyor bunu yanımda benle beraber yatan gebelerden görüyordum Haa ama klasik olan şu söz varya bebeğini kucağına alınca herşeyi unutuyorsun gerçektende öyle 🥰🥰🥰 bütün çektiğim acılara değer yani Allah sizlere kolay doğum nasip etsin kızlar ben aranızdan ayrıldım☺️🐣❤️