Merhaba,
Doğum iznim bittikten sonra yarım çalışma hakkımı kullanmak istiyorum. İlk çocuğum ve 60 gün süreyle kullanabildiğimi biliyorum ama bu yarım çalışma saatlerini kim belirliyor bilgisi olan var mı? Mesela ben 14.00/22.00 sabit çalışıyorum. Yarım çalışma hakkımı 14.00-18.00 arası kullanabilir miyim yoksa işveren hangi saatte kullanmamı isterse ona uymak zorunda mıyım?