Kızlar oğlumun adı Kuzey ve şimdi ona erkek kardeş geliyor. Ama 2. İsme bi türlü karar veremiyoruz. Kuzey e de uygun olsun istiyoruz. Bu konuda bana yardımcı olur musunuz. Kuzey in Kardeşine isim olarak sizce ne yakışır. Tek isim düşünüyoruz… En azından aklıma gelmeyen isimleride görmüş olurum. Teşekkürler.🙏🌸😊