Zehbahce mor_menekse1 inşallah vardır bende aynı durumdayım bat 29 silik gördük dün eşimle iki gün önce negatifti Allahım bayram öncesi hepimize müjdeleri ulaştırır inşallah🙏
birincimasali mor_menekse1 bunu cok anlamadım ama bazen gec döllenmeden asiri silik olabiliyor. İliskiden 14 gün sonra test yapmayi öneriyolar adet tarihin gelsin gelmesin farketmez eğer gebelik olusumu varsa cıkıyor. Ben 15. gün sabah ilk idrar ile yapip öğrenmistim gebeliğimi ve reglime 5 gün vardi. Her şeyin bir zamanı vardır hayırlısıyla tez zamanda olsun inşallah🩵
mor_menekse1 Asyarslan60 ewt canım çok silik vardı durdukça biraz daha belirginleşti ilk dklarda çok hafif gördüm
Asyarslan60 mor_menekse1 bence imkanınınız varsa kan verin sabrederseniz evde test yapın koyulastığını görrürüz insallah
mor_menekse1 birincimasali gacen kan verdim negatifti çıktı 10 gün vardı adete bugün o kan vermenin üstünden 9 gün geçti adette olmadım leke leke başlaması lazımdı belki geç dollemedir baklm bekliyorum yorumunuz için teşekkür ederim 😍
mor_menekse1 Göğüslerim okdr ağrıyor ki normalde böyle olmazdı psikolojik dicem ama yok bacım kollarım değse açıyor dokunamiyorum bile hiç bukdr aşırı hasas olmamıştı bir belirti olabilir mi sizce