Kızlar ovulasyon testine göre 24. Günümde regl olacaktım bugün 21. Günüm regl oldum. Doktor reglimin 14. Gününde daha 17 mm yumurtan var demişti. Kafam karıştı çok erken regl gördüm. Bir sorun olabilir mi ? Şimri ben yumurtlamadan 11 gün sonra regl olmuş mu oldum?