12345657 Merhaba herkese, rahim ağzı yolu kısalığı için serklaj yaptırmayı çok önermediler. Progestan kullanarak evde ıstırahat halimdeyim. Var mı benim gibi olanlar? Süreciniz nasıl gidiyor?
Gizmmis 12345657 haftanız ileri hafta olduğu için muhtemelen kesenin yeri dikiş atımına uygun değildir o yüzden yapmamıştır doktorunuz. Bende şuan dikiş attırmalımıyım attırmamalımıyım diye iki haftada bir kontrole gidiyorum eğer 30 mm altına düşerse hemen dikiş atacağız doktor 24. Haftaya kadar vaktimiz var tabi o kadar ileri haftada kesemizin yeri uygun olursa dedi
Arzumkartall Bu öneriyle yapılacak bir şey değil doktor dikiş yapılması gerekiyor diyorsa yapılması lazım gerek yok ilaç kullan diyorsa ilaç kullanmaya devam edeceksiniz bu durum ciddi bi durum öneri almamanız lazım
iremykk Haftamda 25 mm ile hastaneye yatırıldım , 30 haftaya kadar endol ve progestan kullanabilecegimi söylediler. 21 e düştü yatarken , serklaj olmadı gidişata göre pesser halka takılacakti. Ama doktorum böyle bir müdahalenin doğumu başlatabileceğini söyledi. Benim içeriden 1 santim açıklık ve rahimde hunilesme oluştu . 10 günün sonunda taburcu olurken 32mm oldu . İki gün sonra 28 di. Üzerinden bir hafta geçti 37 mm olmuştu ama endol kullandığım için bebeğimin suyu azalmisti. Acilen bıraktırdılar. 4 gün sonra gittiğimde ise suyu düzelmişti ama 27 mm ölçüldü progestana 36 ya kadar devam etmem gerektigini söylediler. Evdeyim suanlik. Bekliyorum tam 30 haftalığım 🥲 yıpratıcı bı surec.
12345657 iremykk çok geçmiş olsun gerçekten çok yıpratıcı bir süreç ama inşallah sağlıkla atlatacağız
12345657 Gizmmis umarım her şey yoluna girer ve bu gibi işlemlere gerek kalmaz. Sağlıklı bir şekilde yavrularımızı kucağımıza alalım inşallah 🙏