Pamiramsi sezeryan hiç korktuğum gibi değilmiş spinal oldum ben belden vurulan iğneyi asla hissetmedim anında bacaklarım uyuştu zaten😂 sonra 3 dk içinde bebek sesini duydum bebişimi gördüm iyi ki spinal olmuşum uyuşukluk geçince hafif ağrılar başlıyor onlarda normal ilk ayağa kalkmada da zorlanmadım aürekli yürümen gerekiyor 🥰