Eslem2112 seni cok iyi anlıyorum kızımdan sonra 1.5 sene korunmadım ama olmadı olursa olur olmazsa olmaz kafasındaydım stn ama her ay gecikme her ay testler falan negatif cıkınca o kdr uzuluyodum ki cok iyi biliyodumda aslında negatif cıkcagını 😀 bi dengesizlik istee testkolik olmustum artık hem adetinede cok var gec dollenme falan olabilir yanlıs anlasılmasın umutlandırma degil hakkında hayırlısı Rabbim gonlunden geceni nasip etsin insallah 🤗