Asena_ 16.haftadan beri kasılmalarım var hiç geçmedi.Magnezyum,proluton depot iğne,progestan ve adalat kullandım.Size moral olsun diye yazıyorum çünkü ben de çok üzüldüm bu süreçte.Şu an 38+4 günlüğüz.İlaçları kestik iki haftadır şu an.Bol bol dinlenin su için.Kasılmaların aralığını takip edin.İnşallah sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alacaksınız zamanında 🙏