Kızlar
Uykular haram atamadım halen kusura bakmayın
Bebeğimi 7 haftamda kalbının durduğunu öğrendim 8.haftada sancım kanamam ile beraber kan revan halle baygın şekilde acile kaldırıldım . Çatala oturduğumda bebeğim uçtaymış hemen cıkartı doktor uzaktan gördüm keseyi bebeğimi göremedim kutu kan içinde idi zaten yanmam aşırı ağrım vardı Allahım ölcem sandım çok kötüydüm bir yandan bebeğim gidiyordu patalojıye göndercez dediler kaba alıp ama patalojı kırk güne dedi ozman gel muaneye direk kürtaj sonrası baktılar usg temiz dedi kanamam aşırı var hafif daha sezeryan bölgemde ağrı oluyor .. Kızlar bebeğimi keşke şsteseydim sonra sı için verir miydiler gömmek isteseydım patalojıden sonrası için diyorum ..