Manollyaaa 1.5 sene önce dış gebelik yaşadım tüpümün patlama riski vardı, kanamalar o hastane senin bu hastane benim derken öyle böyle düşükle sonuçlandı çok şükür..
1.5 sene boyunca hissettiğiniz her duyguyu sonuna kadar yaşadım ve 18 hafta önce gebelik testinde çift çizgiyi görünce ağlayarak hastaneye gittiğimi ve ben yine dış gebelik geçiricem diyip kendime ettiğim eziyeti unutamam..
Ama sonucu normaldi ve hala endişelerim korkularım hat safhada….
Canım o psikoloji malesef aşılmıyor o hep bir yanımızda kalacak ama güzel şeyler için biz çaba sarf edeceğiz😇
Umarım herşey gönlünce olur, gönlümüzce olur🤲🏻