Annee41 canım hiç canını sıkma, moralini bozma ben 35 haftalığım çok kilo almadım, hala karnım çok yok millet sürekli bebek gelişmiyor mu vs diyor hiç takılmıyorum lafı ağızlarına tıkıyorum. karnım çok büyük olmadığı için çatlağım olmadı en azından, ben halimden memnunum sen de takılma hiç 💕💕