Egss Kızlar merhaba kontrole gittik bebeğim 1 kilo 600 gram çıktı. Ben gebeliğim boyunca sadece bir kilo aldım. Ama 28 haftada bebek için 1 kilo 600 gram bana biraz fazla geldi zaten Doktorum da biraz fazla dedi. Benim gibi olan var mı acaba? Varsa kaç kilo doğurdunuz Tabii herkes de aynı olmaz Ama merak ediyorum yardımcı olursanız sevinirim.❤❤
Tugba0634 Egss benim cumartesi kontrolüm vardı 30+3 teydim o zaman bebiş kilosu 1600 dedi doktorum üç dört günde önde demişti yanlış ölçmüş olabilir sizinkini belki biraz fazla kilosu ama genetikte olabiliyor bence kilo bebişin
NurYm Egss maşallah bebeğinize yapısal olarak iri olabilir ☺️ benim ilk bebeğimde öyleydi şuan ikinci gebeliğim henüz o haftalara gelmedik ☺️ ilk bebeğim 38 de 4175 gr doğmuştu ☺️
Kvsr46kvsr Egss benimde 24 haftalıkken 1 kiloydu , ayrıca suyumda çok fazla. Şekerden şüphelendiler ama oda temiz çıktı. Dahiliyeye yönlendirdi doktorum, yinede diyete başlayıp bi kontrol edelim dediler. Diyetteyim şu anda kontrole gidince belli olucak artık
2cocuk2kopek Egss gelişim olarak 1-2 hafta kadar öndedir sorun olmaz canım şekerine bakmışlardır zaten 28 şeymişsin şekerde sorun çıkmadıysa bişey olmaz
Egss Tugba0634 cevap verdiğiniz için teşekkür ederim yani Doktor bir sorunu görmedi çok abartmadı ama benim etrafımda Hiç öyle iri bebek yok yani o yüzden şaşırdım ve biraz endişelendim
Egss Kvsr46kvsr Vallahi ben 28 haftaya kadar sadece bir kilo aldım Şeker de çıkmadı Neden böyle oldu bilmiyorum Tabii ki Sağlıkla gelsin ama insan endişeleniyor işte sizlere de bir sorayım dedim
saglikciaanne Haftadayım dün kontrolüm vardı doktor bebeğin haftasıyla uyumlu 1.5 kg dedi. İlk oğlumda bu haftalarda 2 kg idi 4 kg doğmuştu muhtemelen sizin bebeğinizde iri olacak
Egss saglikciaanne Evet Doktor öyle söyledi 5′e yakın doğar Böyle giderse dedi Ben de vajinal doğum istiyordum Tabii ki herkes gibi Hayırlısı olsun Sağlıkla gelsin de vajinal sezaryen fark etmez artık
Aslaninannesi_ Bence fazla değil şimdi baktım 28.haftada 1.400 civarıymış doktor fazla falan dememişti 38.haftada 3.400 dogdu zaten bazı zamanlar az alıyor bazı zamanlar çok
Egss Aslaninannesi_ işte Herkes farklı bir şey söylüyor Ben anlamadım ki 1.60 1700 arası dedi doktor da, ben şaşırdım Tabii şaşırınca Evet biraz fazla bu dedi Vallahi anlamadım ki🤷🏼♀️ hayırlısı artık
Elifmehmetemin Bende 27 haftalık gebeyim bebeğim 970 gr olmuş bı sıkıntı vs yok dedi suyu herşeyi normal dedi yolculuk yapmamda da sıkıntı yokmuş sadece 2 saat arayla mola vermen gerekiyor dedi
Egss Elifmehmetemin sizin 27′de 970 benim 28′de 1 600 İşte o yüzden çok fazla gibi geldi bana endişelendim🤦🏼♀️
NurYm Egss hayır sezeryan tabiki çünkü ölçümleri gerçekten iriydi travmatik sonuçlar olabilir riske atmayalım dedi doktorum ☺️