sednc0 sütüm geldi iğneyi hiç hissetmedimm ama bebis emmemede ısrarcı ağrım ilk cıktıktan sonra oldu ama ağrı kesici yapıyorlar ilk yürüme harici hepsi cok kolaydı artık hissetmiyorum bile sondayı kesinlikle uyuşturulduktan sonra takmalısınızz tavsiyemdir ameliyathanede taktırdım hissetmedim ameliyat cok hızlı oldu bitti gibiydi