Ravzam68 anladım bazı durumlarda tedavi görüp yumurtada çıkmayabiliyor tabi benimde tedavilerde toplanmadan öteye gitmedi hiç, bir zamanlar kendim için araştırmıştım bende donasyonu ,kendime zaman tanımıştım gebelik oluşmasaydı düşünüyordum kararınızı verdikten sonra elinizde gerekli tahlil testler varsa aslında başvurduktan sonra epey kısa süren bir yöntemdi bu forumda da yakını yaptıran insanlar vardı