Merhabaa. İlk gebeliğin 35+5 deyim. Pazartesi doktora gittim nst de sancım çıktı ama kendimi iyi hissettiğim için yatış reddi yaparak hastaneden ayrıldım. 2 gündür karın sertleşmesi ve kasılmalar yaşıyorum. Bugün 20 dakikada bir olacak şekilde sancım oluyor. Sadece 2 kez araya 40 50 dakika girdi uyumuşum. Doktora gitmedim. Doktor 10 dakikada bir olunca gel demişti. Ne yapmam gerek bilmiyorum. Birde bebek 2 hafta önde görünüyordu ultrasonda. Yaklaşık 1.5 2 saattir de bebek çok hareketli. Ne yapmalıyım sizce. Biraz karışık anlattım. Bu tarz durum yaşayan var mı atanizda. Cevaplarsanız çok sevinirim❤🌺