Hiranur_2180 Böyle bişey fark ettim e nabızda bir kaç gün önce verdim bat 5 Haziran rahatsizlandıpım için acile gitmiştim ilaç yazmadan beta istemişlerdi bu sonuçlara göre yok ama yükselme eğiliminde olabilir mi
Dadas Hiranur_2180 keşke yukselse ama ben bir kere iki bile görmüştüm. Gerçi kişiden kişiye de değişir 🤷
Hiranur_2180 Dadas bu kanı verdiğim gün kasıkta çok ağrım vardı sonra geçti ve 3 gündür göğsüm çok hassas yani süt dolar ve şişer ya damarlarım belirginleşti bugün daha iyi ama yani acaba verdiğim gün yerleşmemi oldu
Dadas Hiranur_2180 umudunu anlıyorum canım ama virgülden sonraki sayıların pek bir değeri yok değer her halükarda 0 🥺
Hiranur_2180 Bu değerlerle uğraşmak ne kadar zor ilk gebeliğimde ilk kontrolümde 8 haftalık olmuştu bebek zamanda su gibiydi şimdi ilk değil ikinci ama ilkten çok daha stresliymiş