Kızlar Selam
34 haftalık hamişim. 25. Haftamda acil serklaja alındım. Şükür yatarak bu zamana kadar geldik. Pazartesi günü randevum var ama öncelikle sizden de tecrübelerinizi öğrenmek istiyorum. Doktoruma ona göre soru yağmuruna tutacağım.
Dikiş aldırma kaçıncı haftada yapılıyor
Ağrı acı durumu nasıl olıyır
Özel hastaneye gidiyorum ücretli bi operasyon mu olıyor
Yorumlarınızı bekliyorum 🌺