Buketkozak çok iyi anlıyorum seni. Bir de öyle erken hissedenler var ki insan ister istemez onları görünce tedirgin oluyor. Ben hissetmeye başladığım halde bazı günler çok az hareket ediyor veya hiç etmiyor. Bugün mesela hiç oynamadı ama normalmiş sanırım. Belli bir haftaya kadar düzensiz olabiliyormuş hareketleri. Umarım yakında hissedersin sende.