Merveebuluttt valla hic dusunme canım bunları doktor peoblem yok dediyse yoktue ben çarşamba günü ölcüldüm detaylıda 22. Haftamda 46 dediler 3 gün sonra 30 cıktı diğer haftada 38 cıkmıstı doktorum idrara sıkısık olman bile farkeder yaptıgın iş ile bile kısalıp uzayabilen bişey demisti saldım bende hiç düşünmedim bile üzerine ni sıkıntı olmadı