Mmerveayy 36+4 sancım düzenli 5 dakikada bir 30/40 sn arasında gelmeye başladı 2 saate yakın sürdü hastanede nat hafif çıktı sanco açılmam 1 cm eve gönderdiler şimdide düzensiz aralıklarda sancım var ne yapabilirim sizce doğum yakın mı
Mmerveayy Açıklık kontrolünden sonra çok sancım oldu belden aşağısı yıkayıp yan yatarak dinlendim ağrılarım zaman içinde geçti beklemedeyim şimdilik Doktor bol su iç ve dinlen ağrın olursa gel dedi
Mmerveayy LeylaAB 11 gün kaldı uygulamaya göre akşamları yalancı sancılarım aralıklarla oluyor baskı daha çok kalça kemiklerimde her an gelebilir diye bekliyorum
LeylaAB Mmerveayy tüm gece doğuruyorum sandım yaa bende yalancı sancılar korkutuyor akşamları çok artıyor
LeylaAB Mmerveayy doğurdum yalancı değilmiş 4 santimle yatış verdiler 36+2 ile ciğer geliştirici iğne vuruldu bir doz. çok pozitif geçen bir doğum olmadı ayrıntıya girmek istemiyorum ama kızımı sağlıkla kucağıma aldım küveze girmedi evimize geçtik
Merve-Beyto LeylaAB sancınız geldiğinde mide bulantınız oluyormuydu? Bugün nst de sancı çıktı perşembeye gün verdi doktorum. Ama şimdi sanki çok sancım var ve midem aşırı bulanıyor evdede tekim çok korkuyorum
Mmerveayy Maşallah kucağınıza sağlıcakla almışsınız çok sevindim Allah analı babalı sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin tebrik ederim
LeylaAB Rojdaazad benim riskli gebelik olduğu için sürekli zaten kasılmam vardı ama önceki gün çok afedersiniz 6 kere tuvalete çıktım mide bulantım vardı iştahım yoktu yumurta yemiştim hatta pişman oldum kokusuna falan kasılmalarım düzenli değildi ama açılmam olmuş bir kere haftası küçük olmasaydı herhalde 4 santimle eve gitmeyi tercih ederdim doğum psikolojisi açılmayı durduruyor Merve-Beyto
Pinnar7 Merve-Beyto Allah yardımcınız olsun. Tek kalmayı bilirim kaç gündür öyleyim hep bi panik atak zar zor uyuttum kendimi sabah olsun diye dörtt gözle bakıyorum hep
Merve-Beyto Pinnar7 ay normalde korkmamda hamile kaldım kalalı panik atak oldum ya kusarsam ya tansiyonum düşerse bayılıp kalırsam bebeğe bişey olursa (ne zaman istiğfar etsem tansiyonum düşüyor) aklımdan binbir senaryo geçiyor resmen. Allah sizinde yardımcınız olsun