Kanatahatice1 Gulcinngyva bende 37+1 deyim doktorum 2 hafta önde gittiğini söyledi 38+1 de sezeryan doğum olacak nasipse arefe günü yürümekte çok zorluk çekiyorum artık
Ewy Gulcinngyva 37+4 üm ben de. Hala iyiyim çok aşırı zorlanmıyorum. Doğum şekline karar veremiyorum bir türlü
Semass25 Gece uykularım kalmadı. Mide yanması ve bulantı oluyor özellikle. Aşağı baskı artıyor sürekli. Ama şu an herhangi bir doğum sancısı veya açıklık yok. Beklemeye devam