Bus-ra590
38+6 20 lik dişimi çektirdim doktorumun verdiği reçeteyle özelde çektirdim 37 haftalıkken şükür bişey olmadı ilk hamileliğimde dişçiye gitmiştim dayan dayan demişti Bebeğimi doğurdum sonra çektirmiştim bunda ise dayanacak gibi olması için çektirdim bazı doktorlar zaten çektiriyor hamile olduğumuz için korkuyorlar çocuğa herhangi bir şey olur ya da annenin bir şeye alerjisi falan vardır diye dayan diyorlar